HTML

A blogról

Egy évig Kazahsztánban élek Krisztivel. A tapasztalataimat, élményeimet szeretném veletek barátokkal, ismerőseimmel és családtagjaimmal megosztani.

Friss topikok

Linkblog

Kazahsztán Kriszti szemével

2009.12.03. 11:22 Zolialmatyban

A bolg címe Kazahsztán az én szememmel, de elég igazságtalan dolog valójában, hogy csak az én szememmel látjátok Kazahsztánt. Egyszer már rávettem Krisztit, hogy írjon valamit magáról is, most erre sem volt szükség, ő maga küldött egy pár karikatúrát, amelyek pontosan lefestik, hogy milyenek is az ő munkanapjai. Írta is, hogy tegyem fel a legközelebbi bejegyzésembe őket. Na nem csak, hogy fölteszem, hanem ez a mai írás másról nem is fog szólni. Én kösz jól vagyok, éppen Krisztiéknek (a kolléganőinek is) sütök egy csokitortát:-)

A képek aláírásai angolul vannak, ezért azok kedvéért, akiknek kimaradt az angol nyelvtanulás az életükből, szabadon lefordítom, hogy miről is szólnak ezek a kis sztorik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" Mielőtt elkezdjük a Time Management Szemináriumunkat, mindenki megkapta a 36-órás karórát?"

Hát igen, a time management-ről jó dolog dumálni, meg vannak benne hasznos tanácsok, de valójában minden arról szól, hogy tényleg nem elég 24 óra sokszor, tudjuk ezt mindannyian, Krisztikém pedig manapság különösen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Elküldöm Önt egy tréningra, hogy segítsenek abban, hogy még keményebben és eredményesebben dolgozzék." No comment...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Hmm, Ön 30 perces ebédszüneteket tart és minden délután 5-kor megy is haza. Ebben a "tempóban" el is fogja használni az összes szabadságát!" Ismerős, nesze neked 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás! Kriszti a du. 5-re minimum 3 órát tesz rá, de van, hogy 4-et. Ja, és 8-kor jár be, nem a "délutános műszakról" beszélünk:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 "Azt akarom, hogy mindenkinek csökkentse a fizetését 15%-kal - de nézzen úgy ki, mintha ez jutalom lenne." Ez a kedvencem:-) Klasszikus HR-es szívatás:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Nem kenyerem a kritizálás, de Ön csak 2 napja az alkalmazottunk, de máris 3 héttel el van maradva a munkájában." Ez is ismerős biztos sokatoknak, egy napra kb. egy havi munkát kapni, így tényleg el lehet maradni 2 nap alatt is 3 héttel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Az Ön nem megfelelő hozzállása már kezdett másokat is befolyásolni. Na, ez így sokkal jobb." Comment: :-)))) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 "Ez a project rendkívül fontos. Nincs hozzá pénz, nincsenek irányelvei, nincs hozzá munkatársi segítség és holnap reggelre el kell vele készülnie. De legalább itt a nagy alkalom, hogy mindenkit lenyűgözzön!" Klasszikus:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 "Eszméletlenül keményen dolgozik az utóbbi időben. Ha szüksége lenne egy kis friss levegőre és napsütésre, akkor menjen föl a www.friss-levego-es-napsutes.com weboldalra." Ez a legjobb:-))))

De azért a hétvégéi ennél jobbak szegénykémnek. Amúgy én is várom mindig őket, talán pont azért, mert én is többet kapok akkor a felókámból:-)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zolialmatyban.blog.hu/api/trackback/id/tr261570800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hispanic 2009.12.03. 12:22:34

Kemény, Dzseki, naggyon kemény! De tetszik! Téged meg imádlak!

szabbb 2009.12.03. 13:45:39

János, honnan lehet ezeket az okosságokat letölteni? Felhasználnék belőle egy párat a meetingeken. Amúgy az az "időutazásos fényképszerkesztés" is kafa, csak egyáltalán nem tudtam lementeni, nincs valami fortélya?
Meg amúgy mostan itthon vagyok, elkapott a influjenza, nem tom melyik, de háegyenegy ellen beoltatam magam, mígis tiszta lázas vagyok verjem.

Zolialmatyban 2009.12.03. 14:53:36

@hispanic: Én is imádlak Dzsekike! Mit tudsz a Vasasról? OK, hogy esetleg új tulaj, de Géza ott született, csesszék meg és egyébként is jó edző, nem utolsó sorban egy nagyon jó cimbid fia:-)

Zolialmatyban 2009.12.03. 14:57:08

@szabbb: Szabikám, én Krisztitől kaptam őket, de a képeken direkt fenthagytam a weboldal címét, nézd meg ott. A fényképeket én meg a www.yearbookyourself.com-on csináltam, rájössz hogy kell, illetve elmagyarázza faszán, igaz angolul, de az neked megyen, nem is rosszul:-)
Ha otthon vagy, töltsd le a skype-ot, 2 perc, aztán tudunk dumálni. Gáz ez a disznónátha, itt is félnek tőle, mint a pestistől, de ha jól tudom, itt még talán nem volt megbetegedés, igaz, szérum sincs az országban.

szabbb 2009.12.04. 20:34:58

@Zolialmatyban: Ja, mekkora ék vagyok, nem láttam a webcímet, csak a feliratokat olvastam. A fényképeket úgy értve nem tudtam letölteni, hogy csináltam én is magamról fasza retro képeket, de sehogy sem tudtam lementeni se a gépemre, se egyéb adathordozóra. Namindegy. Na letöltöm osztán hívlak majd amúgy skype-on mán, eddig lusta voltam letölteni. Csákesz.

rkaroly 2009.12.07. 17:21:59

Jó ez a www.fresh-air-and-sunshine.com csak Kazahsztán és Magyarország nem szerepel benne...
süti beállítások módosítása