HTML

A blogról

Egy évig Kazahsztánban élek Krisztivel. A tapasztalataimat, élményeimet szeretném veletek barátokkal, ismerőseimmel és családtagjaimmal megosztani.

Friss topikok

Linkblog

A legrövidebb és a legboldogabb bejegyzés

2009.10.09. 23:00 Zolialmatyban

Ugyanazt élem át, amit Ti Drága Barátaim! Hála az orosz Eurosportnak, minden meccset követek. Éljen, éljen Magyarország! Éljen az elődöntőbe jutott csapat, minden egyes játékos és természetesen mindenekelőtt Németh Krisztián góljai!És a többieké! Gyerekek, átéljük azt a csodát, amit csak nagyapáink és apáink meséltek nekünk! A magyar válogatott, még ha az U20-as is, de világbajnoki elődöntőt játszik! Csodálatos!!!Csodálatos, csodálatos!!! Nincs szebb szó, esetleg, ahogy az orosz szpíker mondja, otlícsno, otlícsno, otlícsno!!!Jaj Istenem, de boldog vagyok!!!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zolialmatyban.blog.hu/api/trackback/id/tr81439689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pontmost 2009.10.10. 18:17:05

Látod látod, leléptél egyből fellendült az országunk! Keress a kormányunknak is kinn valami helyet!
Lehet én vagyok béna, de nem látom a szkájpod.
isizfreemail.hu névú accountom használom.

Zolialmatyban 2009.10.10. 19:08:22

@Isiz:
Pedig üzentem is rajta neked.
Az állatkertes bejegyzésnél láttad, mennyi üres kifutó található. Kezdésnek mehetnének azokba is:-)

hispanic 2009.10.12. 12:51:58

Dzekeike!
Azért mondd el a kazakoknak (az összesnek), hogy killenc Sándor Károly Akadémista van a magyar csapatban.
Csókollak
a költő Seva
(mer már azt is olvastam)

Zolialmatyban 2009.10.12. 14:37:13

@hispanic:
Dzsekike,
Már elkezdtem, néha sokat kell utaznom, mert elég nagyok a távolságok, de senkit nem szeretnék kihagyni. Igazából igénylik is a tudást, van ahol önmaguktól több százezres tömeg gyűlik össze, hogy az én számból hallják, hogy KILLENC akadémista van a csapatban:-)
süti beállítások módosítása