HTML

A blogról

Egy évig Kazahsztánban élek Krisztivel. A tapasztalataimat, élményeimet szeretném veletek barátokkal, ismerőseimmel és családtagjaimmal megosztani.

Friss topikok

Linkblog

Mityulát báti

2009.11.30. 18:56 Zolialmatyban

Ígértem egy pár fotót a tegnapi előrehozott karácsonyi partiról. A hét többi része szépen eltelt, semmi extra, legalábbis velünk nem történt semmi különös a vasárnapon kívül.

Kriszti egyik angol kollégájáéknál volt a parti, sok-sok gyerkőccel és persze apukák, anyukák is bőven. Még olyan kb. 2 héttel ezelőtt kérdezett meg Rachael, hogy nem lennék-e én Father Christmas? Más férfi leginkább az apukák közül kerülhetett volna ki, amely nem éppen szerencsés, ha olyan kicsi gyereke van, aki még bőven hisz a Mikulás bácsiban, és esetleg fel is ismerné apucit a jelmez mögött. Na az a gyerek garantáltan összezuhant volna csalódottságában. Engem ezek közül a gyerkőcök közül esetleg ha 2-3 látott, ők meg már akkorák, hogy ha esetleg tudták is, hogy idén egy magyar Santájuk van, akkor sem történik később tragédia.

Természetesen pár órával korábban megkaptam már a jelmezt és itthon fel is próbáltam. Nem azt mondom, hogy ebben mozognék a legszívesebben, de semmi gáz nem volt vele. Ez az első képek egyike, itt még persze Krisztivel itthon:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délután negyed 5 körül jött értünk Andrej, így kocsival érkeztem a helyszínre. Később megtudtam, hogy voltak érdeklődő gyerkőcök, akik hiányolták a rénszarvast, de talpraesett anyukák elmagyarázták, hogy eléggé elfáradt és most pihen otthon, ezért autóval érkeztem. Itt jövök be éppen a szobába:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A gyerekek gondolom kivétel nélkül itt dolgozó külföldiek gyerekei, angol iskolába járnak, ezért mind jól beszél angolul. Volt közöttük 1-2 olyan gyerkőc is, akinek orosz, vagy kazah az anyukájuk, de a fater angol, vagy amerikai.Tüneményesek voltak egyébként, látszott, hogy nagyon várnak. Énekeltettem őket egy kicsit, sőt, 2 dalt is elénekeltek:-) A kérdések itt is a szokásosak, jók voltatok-e, megeszitek-e a zöldséget is,szeretitek-e a tesókát, jól tanultatok-e? És a szokásos egyéb kérdések:-) Itt talán éppen énekelnek a Miki bácsinak:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A sok jelentkezőből arra tippelek, hogy itt a kérdés éppen az volt, hogy ki közületek a legjobb gyerkőc?:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pár további kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikulásné is itt volt:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval volt örömbódottá, én is örültem, hogy lerakhattam a ruhát. Jó nagy ház volt, nem volt nehéz elbújni és átöltözni. Mindenesetre 2 jó kis sör nem esett rosszul a nagy kimelegedés után.

Ma hétfő lévén kirándulás volt, gyönyörű napos időben. Nem akarlak untatni benneteket a hegyekkel, de pár darabot most is fölteszek. Ilyen szép helyeken jártunk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez meg egy leharcolt szovjet katonai gép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komolyan ilyen gyönyörű kék az ég itt a hegyekben, ezzel nem lehet betelni:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Holnap (itt 10 perc múlva) már december van. Eszméletlen, hogy telik az idő. Lassan 3 hónapja itt vagyok, alig hiszem el. Remélem a jövőben is lesz majd ennyi mindenről írni való, ami azt jelentené, hogy továbbra sem unalmas itt az élet:-)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zolialmatyban.blog.hu/api/trackback/id/tr811564482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyaütő 2009.12.03. 11:20:20

Ájj Zollikám,
elglobalizálóttunk tejjesen:

magyar ember kazaksztánban egy finn néphagyománynak őtözve angolul ad kínai cuccokat, utánna meg orosz-kirgiz sört iszik. mit hagytam ki?

ölellek, hiányollak.

Zolialmatyban 2009.12.03. 11:31:30

@kutyaütő: Déneském, teljesen eltanáltad, egy dolog kivételével, a sör ippeg egy francia vót, a második meg egy török, de ez ugyanúgy elglobalizálódott, ahogy mondod.:-)

pénégyzet 2010.01.25. 00:21:01

Szerintem Zoli a világon bárhol tökéletes Télapó lenne. A gyerekek úgy sem hinnék el, hogy Ő már egy felnőtt ember.
süti beállítások módosítása